Dodacie a obchodné podmienky.
Dodacie a obchodné podmienky DUEL Námestovo s.r.o. sú
neoddeliteľnou súčasťou rámcovej zmluvy, kúpnej zmluvy alebo
objednávky medzi predávajúcim a kupujúcim. Zmeny a odchýlky je
možné dohodnúť písomnou formou.
1.
Objednávanie tovaru
Tovar je dodávaný právnickým i fyzickým osobám. Pri registrácii
nového zákazníka je tento povinný predložiť aktuálny výpis
z obchodného registra resp. živnostenský list. Zákazník si
objednáva produkty a služby formou písomnej objednávky doručenej
osobne, poštou, faxom alebo e-mailom, ktorá musí obsahovať
tieto náležitosti:
Identifikácia odberateľa – obchodné meno, OR resp. ŽL, adresa,
IČO, DRČ, IČ DPH bankové spojenie, zodpovedná osoba a kontakt –
telefón, mobil, e-mail, prípadne fax, číslo objednávky, číslo
ponuky, ak bola zaslaná, presný názov výrobku, množstvo,
požadované termíny dodania, dopravné dispozície, pečiatka
a podpis zodpovednej osoby.
Predávajúci zašle písomné potvrdenie o prijatí objednávky bez
meškania po preverení dodacích možností a to faxom alebo
e-mailom.
Pri špecifikácii výrobkov odporúčame použiť prehľad výrobkov na
www.duel-ltd.sk
2.
Cena
Tovar dodávame podľa platných cenníkových cien v deň expedície
s premietnutím dohodnutého rabatu, prípadne na základe platnej
cenovej ponuky. Cenníková cena zahrňuje:
·
Technické poradenstvo pri špecifikácii a výbere,
prípadne odporúčanie ekvivalentných náhrad.
·
Kompletizáciu zákazky v celej šírke ponúkaného
sortimentu.
Podľa výšky odobraného objemu tovaru a platobnej disciplíny
poskytujeme zo štandardných cenníkových cien tieto zľavy:
I. Pre zmluvných partnerov – uzatvorená rámcová zmluva,
prípadne čiastkové kúpne zmluvy.
Z cien uvedených v cenníku pre zmluvných partnerov poskytujeme
zľavy podľa ročného obratu:
nad 100 tisíc - 3%
nad 200tisíc - 5%
nad 300 tisíc - 8% v cenách bez DPH
Podmienkou pre poskytnutie zľavy je úhrada faktúr v termínoch
splatnosti.
II. Pre
nezmluvných partnerov, (jednorázové odbery nad 100 tis Sk) sa
môže dohodnúť zľava individuálne do výšky aká by za obdobných
podmienok bola poskytnutá zmluvnému partnerovi. Podmienkou v
tomto prípade je platba vopred.
Za
platbu vopred je považovaná úhrada predfaktúry alebo iným
spôsobom vopred poskytnutá platba za podmienky, že všetky
predchádzajúce dodávky sú hradené v primeraných lehotách.
III. Poskytované
zľavy u zmluvných partnerov sú viazané na odber ďalšieho tovaru
v
nasledujúcom období a môžu byť poskytované aj formou dobropisu.
IV.
O poskytnutých zľavách rozhoduje dodávateľ.
3.
Dodanie tovaru
Na základe uplatnenej objednávky a podľa rámcovej zmluvy je
dodávka realizovaná:
·
Osobným odberom zo skladu dodávateľa
·
Na miesto určenia kupujúceho v rámci SR alebo EÚ
prepravnou službou.
·
Poštovou zásielkou
·
Dopravou dodávateľa
Za dodanie tovaru sa účtujú odosielacie náklady podľa hmotnosti
zásielky, ktoré zahrňujú manipulačný poplatok, hodnotu balného,
poštovného, dopravy a pod. Pri požiadavke expresnej dodávky je
doprava, bez ohľadu na objem realizovaná expresne na želanie a
náklady zákazníka. Dodanie tovaru mimo SR je možné po vzájomnej
dohode.
4.
Platobné podmienky
Základné platobné podmienky predpokladajú pre zákazníkov platbu
PP s lehotou splatnosti spravidla 7 dní. Podľa dohody so
zákazníkom pri uzatvorení rámcovej zmluvy je možné dojednať iné
lehoty splatnosti. Lehotu splatnosti je potrebné dohodnúť vždy
vopred, najdlhšie na dobu 30 dní celkom.
V prípade nezmluvných partnerov platí podmienka predaja na
predfaktúru, dobierku alebo v hotovosti.
5.
Storno objednávky
V prípade, že kupujúci odstúpi od plnenia svojej objednávky po
jej záväznom potvrdení v lehote kedy nie je možné túto dodávku
stornovať vo výrobe, resp. dodať inému odberateľovi, zaväzuje sa
uhradiť predávajúcemu primerané náklady vo výške 15% z hodnoty
stornovaného tovaru v bežnom sortimente, u špeciálne
na zákazku vyrábaného a ďalej nepredajného tovaru, uhradí
predávajúcemu náklady vo výške 85 % z hodnoty stornovaného
tovaru (podľa druhu tovaru a jeho predajnosti). Tieto náklady
reprezentujú výdavky predávajúceho spojené s obstaraním
materiálu, výrobou, financovaním a skladovaním tovarov
stornovanej objednávky. Tieto poplatky sú splatné do 30
dní od stornovania objednávky.
6.Iné
Pri dodávke tovaru platí, že vlastnícke právo k tovaru nadobúda
kupujúci dňom úhrady celej hodnoty dodávky. Predávajúci súhlasí
so zapracovaním odobraného tovaru do finálneho produktu
kupujúceho jedine za predpokladu vzájomnej dohody. V prípade
predaja tovaru vo vlastníctve predávajúceho tretej osobe,
zostáva predávajúci vlastníkom tovaru aj po predaji a to až do
zaplatenia faktúry a kupujúci je povinný predávajúcemu toto
právo zabezpečiť a tretiu osobu na to upozorniť. Toto
vlastníctvo predávajúceho je nedotknuteľné.
7.Ostatné
Na dodávky celého sortimentu poskytujeme
záruku v rozsahu bežne poskytovaných záruk min. však 24 mesiacov
odo dňa dodávky. Podmienkou je uplatnenie záruky v súlade
s reklamačnými podmienkami, ktoré sú uvedené v sprievodnej
dokumentácii pre každý typ výrobku. Montáž výrobku, pripojenie
na elektrickú rozvodnú sieť a jeho uvedenie do prevádzky môže
vykonať len odborne spôsobilá osoba, s odbornou spôsobilosťou
v elektrotechnike podľa príslušných zákonov , ustanovení
a technických noriem štátu v ktorom sa montáž a uvedenie do
prevádzky vykonáva. Pri predaji výrobkov na ďalší maloobchodný,
veľkoobchodný predaj, montáž konečnému odberateľovi alebo
zapracovanie do subdodávok je v predajných cenách pre
podnikateľské subjekty zohľadnený aj garančný paušál, ktorý
zahrňuje všetky náklady na prípadné reklamačné konanie
u konečného odberateľa , vrátane nákladov na vyslanie servisného
technika, posúdenie reklamácie, prípadnú výmenu reklamovaného
výrobku a jeho prepravu do sídla výrobcu.
Tieto dodacie a obchodné podmienky platia do ich aktualizácie.
v Námestove dňa 1. 7. 2009
Miroslav Virlič
obchodný
riaditeľ